ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ;

ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ;

ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ;
ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ;

«Σαπάκια» χαρακτηρίζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ τα λεωφορεία που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία τονίζοντας ότι τα φορτώθηκε ο ΟΑΣΘ και είναι ακατάλληλα.

Ακατάλληλα για την εκτέλεση δρομολογίων στη Θεσσαλονίκη χαρακτηρίζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ τα νέα λεωφορεία από τη Λειψία που δώρισε ο δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, καταγγέλοντας μάλιστα πως το ένα έπιασε φωτιά εν κινήσει.

Η ΔΑΣ σημειώνει πως τα λεωφορεία δεν ενδείκνυνται προς χρήση καθώς «έχουν μόνο δυο πόρτες, για το μέγεθος τους έχουν μικρούς κινητήρες –μικρότερους από αυτούς που έχουν τα κανονικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ- και δεν έχουν σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΑΣ:

«Πριν από περίπου μια βδομάδα η διοίκηση του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε με παράτες ότι κυκλοφορούν τα «νέα» λεωφορεία που θα βελτιώσουν υποτίθεται τη συγκοινωνία της πόλης.

Λίγες μέρες μετά, ένα από αυτά έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου.

Το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι από αυτά που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης και «δώρισε» στον ΟΑΣΘ και μάλιστα είχε στηθεί παρουσία του Υπουργού Μεταφορών και σχετική φιέστα στον Σταθμό Μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ.

Τα σαπάκια που φορτώθηκε ο ΟΑΣΘ από τη Γερμανία είναι ακατάλληλα για τις συνθήκες της Ελλάδας και συγκεκριμένα της Θεσσαλονίκης και αυτό γιατί έχουν μόνο δυο πόρτες, για το μέγεθος τους έχουν μικρούς κινητήρες –μικρότερους από αυτούς που έχουν τα κανονικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ- και δεν έχουν σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες.

Αντί για τα σαπάκια της Γερμανίας εμείς διεκδικούμε:

• Άμεση Κρατική χρηματοδότηση για την επισκευή όλων των οχημάτων που διαθέτει ο ΟΑΣΘ και ένταξή τους στην κυκλοφορία.

• Αγορά σύγχρονων καινούριων οχημάτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (ηλεκτρικά, φυσικού αερίου, κλπ.) που θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα.

• Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων στα 12 χρόνια από 23 που είναι σήμερα.

• Επίταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΚΤΕΛ, ιδιωτών) για την άμεση αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών λόγω της πανδημίας.

• Ενιαίο Κρατικό Φορέα Συγκοινωνιών – Μεταφορών με κοινωνικό χαρακτήρα που θα περιλαμβάνει και τους φορείς μεταφοράς και συγκοινωνίας, αλλά και τις βιομηχανίες κατασκευής και επισκευής οχημάτων.

Στη φωτογραφία ο γερανός του ΟΑΣΘ ρυμουλκεί στο αμαξοστάσιο το λεωφορείο τύπου Solaris που προηγουμένως είχε πάρει φωτιά»

Πηγή

1.000.000€ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ 600 ΔΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

1.000.000€ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ 600 ΔΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

1.000.000€ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ 600 ΔΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ