ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ. ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ.
ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ, ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ:
ΑΡΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ. ΟΠΟΥ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ, ΕΝΑ ΔΟΓΜΑ, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΕΑΝ:
1ο ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ, 2ο ΕΑΝ Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩ, 3ο ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΩΝ, 4ο ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΥΜΗΣΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ Ή ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟΣΤΑΤΩΝ, 5ο ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ Η ΔΙΚΑΙΗ ΙΔΕΑ ΤΟΥ, 6ο ΕΑΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥΣ.
ΕΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ, ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ, ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.
ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΛΟΤΗΤΑ ΑΛΗΘΙΝΗ Ή ΨΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ, ΤΟ ΔΟΛΙΟ, ΤΟ ΜΙΑΡΟ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΡΩΣΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΤΗΣ.
ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ.
ΟΠΟΥ Ο ΑΝΤΙΠΟΔΑΣ ΕΙΝΑΙ:
ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗ ΟΡΑΤΟ
ΤΟ ΜΗ ΟΡΑΤΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ. ΤΟ ΜΗ ΟΡΑΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου