ΟΧΙ στην επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» από το Νηπιαγωγείο…!
Διατυπώστε σχόλια και επιφυλάξεις, στην ιστοσελίδα της Δημόσιας Διαβούλευσης σχετικά με την επιβολή της νέου τύπου αντιεπιστημονικής, αντιπαιδαγωγικής και αντoρθόδοξης «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης», που προωθεί το Υπουργείο για τα παιδιά μας, από το Νηπιαγωγείο...!
ΟΧΙ στην επιβολή της «Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» από το Νηπιαγωγείο…!
Διατυπώστε σχόλια και επιφυλάξεις, στην ιστοσελίδα της Δημόσιας Διαβούλευσης σχετικά με την επιβολή της νέου τύπου αντιεπιστημονικής, αντιπαιδαγωγικής και αντoρθόδοξης «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης», που προωθεί το Υπουργείο για τα παιδιά μας, από το Νηπιαγωγείο...!
Ο «ειδικός» της Σεξουαλικής Αγωγής αρχίζει να ενημερώνει και να εκπαιδεύει με τη θερμή συγκατάθεση του γονέα τα παιδιά από το νηπιαγωγείο για θέματα της ανθρώπινης ανατομίας, υγιεινής, σεβασμού στον άνθρωπο, την αποφυγή και καταγγελία ατόμων κακοποιητικών για θέματα δηλ. που είναι γενικά αποδεκτά.
Αλλά μαζί με αυτά και επιπλέον, διδάσκονται τα βασικά για την ανθρώπινη αναπαραγωγή με αντίστοιχη αναπαράσταση της σεξουαλικής πράξης, το ανατομικό λεξιλόγιο των έξω γεννητικών οργάνων, η ευχαρίστηση του αγγίγματος του ιδίου σώματος (αυνανισμός) ή του σώματος του άλλου, η θετική χρήση του σεξουαλικού λεξιλογίου, η φιλία αλλά και η αγάπη προς τα άτομα του ίδιου φύλου (και οι διαφορές τους), πώς χειριζόμαστε τα δύσκολα συναισθήματα σε μια στενή σχέση, τα διαφορετικά είδη οικογένειας, αποδοχή χωρίς κριτική της διαφορετικότητας και των διαφόρων τρόπων ζωής. (2)
Τα αποτελέσματα είναι η πρώιμη σεξουαλικοποίηση του παιδιού, που θεωρεί φυσιολογικό τον αυνανισμό, την ασυμβατότητα βιολογικού φύλου και ταυτότητας φύλου, ισότιμες όλες τις μορφές «οικογένειας», εθίζεται στην πορνογραφία, αποδέχεται στη συνείδησή του τις προγαμιαίες σχέσεις, την αντισύλληψη, την άμβλωση, την ομοφυλοφιλία, τη ρευστότητα στη ταυτότητα φύλου και αντιδρά σε όποιον κάνει παρέμβαση προς την κανονικοποίησή του (γονέα, θρησκευόμενο άτομο, ιατρό, κοινωνικό κανόνα) θεωρώντας τον καταχραστή των σεξουαλικών του δικαιωμάτων.
Σε πολλά παιδιά διαταράσσεται η αντίληψη για το φύλο τους και οι σεξουαλικές τους προτιμήσεις.
Άλλοτε επιδίδονται σε σεξουαλικά παιγνίδια μίμησης ή και κακοποίηση συνομηλίκων τους επιθυμώντας να μιμηθούν τους μεγάλους και τις εμπειρίες τους.
Ανατίθεται στα παιδιά το βαρύ φορτίο να προστατέψουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλική τους κακοποίηση από τον ενήλικα και να την καταγγείλουν κατά την κρίση τους.
Πόσο δύσκολο θα είναι για το παιδί να ξεχωρίσει ποιόν να εμπιστευτεί, όταν η κακοποίηση προέρχεται τις περισσότερες φορές από τους δικούς του ανθρώπους!
Η σεξουαλική ικανοποίηση σε αυτά τα μαθήματα ξεχωρίζει τη σεξουαλική ικανοποίηση από την αναπαραγωγική λειτουργία.
Η βιολογική σχέση στην οικογένεια χάνει την αξία της, το πρότυπο της ομόφυλης στείρας ένωσης προωθείται ως ισότιμο με τον σταθερό ετερόφυλο γάμο και το βιολογικό δεσμό που δημιουργεί τα βιολογικά παιδιά και αδέλφια.
Αλλάζει στη συνείδηση του παιδιού το πρότυπο της οικογένειας.
Η παραδοσιακή οικογένεια υπονομεύεται, ως παλιομοδίτικο κατασκεύασμα, που με τις σκουριασμένες της αντιλήψεις στερεί τη σεξουαλική χαρά από το παιδί.
Ουδέποτε ο ετερόφυλος σταθερός γάμος προβάλλεται ως πρότυπο ευτυχίας. Το παιδί έχει μεγάλη δυσκολία να συνάψει ώριμο γάμο και σταθερή σχέση όταν ενηλικιωθεί και το επιθυμήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου