ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. FOLLOW THE MONEY ΙΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KAI ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. FOLLOW THE MONEY ΙΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KAI ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

Αυτες οι δρασεις εφαρμόζουν τα μεγαλύτερα μερίδια κεφαλαίων AMIF που διατίθενται στις προτεραιότητες ασύλου και επιστροφής (61% και 70%, αντίστοιχα), αλλά λιγότερο ενεργός ως δικαιούχος χρηματοδότησης AMIF για ένταξη. Έξι εθνικά προγράμματα AMIF (Τσεχική Δημοκρατία, Ελλάδα, Λετονία, Λιθουανία, Σλοβενία και Ηνωμένο Βασίλειο) διαθέτουν 50% ή περισσότερα εθνικά κονδύλια AMIF για τις τρεις προτεραιότητες έναντι των εθνικών αρχών, εκ των οποίων δύο (Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο) εφαρμόζονται πλήρως.

ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. FOLLOW THE MONEY ΙΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KAI ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. FOLLOW THE MONEY ΙΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KAI ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. FOLLOW THE MONEY ΙΙ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ KAI ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ

Αυτή η έρευνα εκπονήθηκε από την Rachel Westerby, ανεξάρτητη ερευνητή και συγγραφέα για τη μετανάστευση, άσυλο και ένταξη, με την υποστήριξη των ECRE και UNHCR.

Το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης & Ένταξης (AMIF) 2014-20 στοχεύει να συνεισφέρει, μέσω οικονομικής βοήθειας, στην αποτελεσματική διαχείριση των μεταναστευτικών ροών και στην υλοποίηση και ανάπτυξη  κοινής προσέγγισης της ΕΕ για το άσυλο και τη μετανάστευση. Το AMIF αντικατοπτρίζει τις προσπάθειες απλούστευσης και απλοποίηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα των εσωτερικών υποθέσεων.

1. Για τη Περίοδος 2014-2020, περίπου 88% (2,39 δισ. Ευρώ) των συνολικών πόρων AMIF ύψους 3,1 δισ. Ευρώ ήταν διατεθημενο σε κράτη μέλη που εφαρμόζουν πολυετή εθνικά προγράμματα εγκεκριμένα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

2.Στις 12 Ιουνίου 2018, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε ενδιάμεση αξιολόγηση του AMIF στο

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Συμβούλιο, Ευρωπαϊκή Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή και Επιτροπή

των Περιφερειών, τα συμπεράσματα των οποίων βασίστηκαν στις ενδιάμεσες εκθέσεις αξιολόγησης που εκπόνησε το μέλος

Κράτη σχετικά με την εφαρμογή των εθνικών προγραμμάτων AMIF από την 1η Ιανουαρίου 2014 έως τις 30  Ιουνίου 2017.

Επιπλέον, στις 12 Ιουνίου 2018, στο πλαίσιο του νέου πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου για το 2021-27, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την πρόταση κανονισμού για τη σύσταση του ασύλου και

Ταμείο Μετανάστευσης, το διάδοχο Ταμείο του τρέχοντος AMIF

Η πρώτη μελέτη «Ακολουθήστε τα χρήματα», που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο του 2018, αξιολόγησε τον προγραμματισμό και το σχεδιασμό εθνικών πόρων AMIF από την άποψη της κοινωνίας των πολιτών.

Αυτή η δεύτερη μελέτη «Ακολουθήστε τα χρήματα» παρουσιάζει:

Συγκριτική κριτική ανάλυση της χρήσης χρηματοδότησης AMIF σε εθνικό επίπεδο κατά τη διάρκεια του 2014-18, με βάση τα αποτελέσματα των εθνικών και ευρωπαϊκών ενδιάμεσων αξιολογήσεων του Ταμείου και τις προοπτικές της κοινωνίας των πολιτών και άλλων παραγόντων που εμπλέκονται στην εθνική εφαρμογή AMIF.

Λεπτομερείς περιπτωσιολογικές μελέτες που αξιολογούν την εθνική εφαρμογή AMIF σε τέσσερα κράτη μέλη (Βουλγαρία, Εσθονία, Γερμανία και Ισπανία).

Μια κριτική επισκόπηση της χρήσης βοήθειας έκτακτης ανάγκης AMIF για την υλοποίηση δράσεων στα Μέλη Πολιτείες κατά την περίοδο 2014-18.

Με βάση αυτήν την ανάλυση, αυτή η μελέτη παρουσιάζει:

Συστάσεις για την εφαρμογή του προτεινόμενου Ταμείου Ασύλου και Μετανάστευσης για το 2021-27 σε εθνικό επίπεδο, που απευθύνεται στα κράτη μέλη.

Συστάσεις για τον προγραμματισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση της εθνικής εφαρμογής του το προτεινόμενο Ταμείο Ασύλου και Μετανάστευσης για το 2021-27, που απευθύνεται στη Ευρωπαϊκη Επιτροπή.

Η μελέτη αυτή εκπονήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής εταιρικής σχέσης του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για τους πρόσφυγες και τους εξόριστους (ECRE) και τον Οργανισμό Προσφύγων του ΟΗΕ (UNHCR), που ιδρύθηκε το 2016 για την ανάπτυξη και να προωθήσει τις συζητήσεις για το μέλλον του κοινού ευρωπαϊκού συστήματος ασύλου (ΚΕΣΑ).

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙΣε ευρωπαϊκό επίπεδο, λίγο περισσότερο από το ήμισυ (54,7%) όλων των εθνικών κονδυλίων AMIF διατίθενται σε δράσεις εφαρμόζονται από τις εθνικές και ομοσπονδιακές αρχές των κρατών μελών.

Αυτες οι δρασεις εφαρμόζουν τα μεγαλύτερα μερίδια κεφαλαίων AMIF που διατίθενται στις προτεραιότητες ασύλου και επιστροφής (61% και 70%, αντίστοιχα), αλλά λιγότερο ενεργός ως δικαιούχος χρηματοδότησης AMIF για ένταξη. Έξι εθνικά προγράμματα AMIF (Τσεχική Δημοκρατία, Ελλάδα, Λετονία, Λιθουανία, Σλοβενία και Ηνωμένο Βασίλειο) διαθέτουν 50% ή περισσότερα εθνικά κονδύλια AMIF για τις τρεις προτεραιότητες έναντι των εθνικών αρχών, εκ των οποίων δύο (Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο) εφαρμόζονται πλήρως.

 

Διατίθενται άλλα πέντε προγράμματα (Κύπρος, Εσθονία, Φινλανδία, Λουξεμβούργο και Μάλτα) περισσότερα κεφάλαια στις εθνικές αρχές από οποιονδήποτε άλλο τύπο δικαιούχου. Έξι εθνικά προγράμματα (Αυστρία, Η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και η Ισπανία) διαθέτουν 10% ή λιγότερο του εθνικού τους ασύλου AMIF, ολοκλήρωση και επιστροφή πόρων στις εθνικές αρχές.

ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ  ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ FOLLOW THE MONEY II

FOLLOW THE MONEY II

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΟΝΙΚΑ ΔΙΚΤΙΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ